Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
ily Afnan Aiman ♥





Najmie Nadhira Sofian

Create Your Badge


with my SUPERMAN ♥
Wednesday 30 November 2011 | 6:42 am | 0 comments


ASSALAMUALAIKUM and HOLLO guys...
dah lma dah x bka blog . njmie ada crita best ney . tp njmie jew yg best kowt . law korang nk tumpang best . POWN BOLEYH . hehe . urm . dah 3 ary brada brsama my SUPERMAN a.k.a AFNAN kt hospital . my grandmumy sket . dy jtuh and tulang blakang dy patah . sian dy :( so njmie la yg kna jd babysitter  neneksitter . naseb la AFNAN AIMAN join . xda lhaa boring sangad ! tahnks SYG ! tp dy x la join smpai mlm . juz pg smpai ptg jew . first day kt sna aku x pakai tdung . hehe . AFNAN AIMAN x mrah ? aik ?
bnyak alasan aku berikan .dy mrah ! tp x mrah sangad ! alhamdulillah ! second day aku x paki tudung lg . then AFNAN mula bertukar mnjadi singa . dy bising kt aku dr pg smpai ptg . bla .bla . bla .bla . hehe :) pdan muka . dy mrah gila kowt ! pas 2 dy kol mama suwoh bwak inner n tudung kt aku =,=` .. haha . pas 2 hari yg berikutnya aku pkai 2dung . TERBAEK ~ ~ time kt hspital aku USHA doktor2 kt situ . best nye jd doktor ! naknaknak ! tp SUPERMAN ckp "sorry dik owg yg nk jd DOKTOR x ley bercinta" hehe . abes law nk jd dotor jgak ... nk kna simpan kau dlm POKET dlu la ? mcm tuh ? ark elah . tp SUMPAH weyh . syok nya jd doktor . tp AFNAN ckp dy x bg aku kja . dy nk aku jdik suri rumah SEPANJANG MASA ! erk ?
ignore it ! actually .. best gile jd neneksitter ngan dy ! dy pramah . tok aku pown rmah gila  babi  ngan dy .
n dy 2 mmg gila PERAMAH ! ngan ahli wad dlm tuhh smua dy sembang ! xcept perempuan jer yg blom kwen jew ! hehe .. tkowt lettew nk sembang . braney sembang dpan aku ?? haha .
 mkn penyepak la jwabnya . k laa . dah abeh daa merapu !!! bye !


ehh jap2 !to my beloved SUPERMAN AFNAN AIMAN I LOVE YOU..






typer by AnneSofian ♥ AfnanAiman

Older Post | Newer Post